SONAX FelgenBeast - čistič diskov

Kód: 5985/100
€13,90 / ks €11,58 bez DPH
Skladom (4 ks)
Variant
Môžeme doručiť do:
3.2.2023
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Podrobný popis

Chemická beštia na čistenie diskov od SONAX-u nedáva nečistotám žiadnu šancu!  Čistič je vhodný pre všetky disky z ocele a ľahkých zliatin + lakované, chrómované, leštené a matné disky. Odstraňuje aj silné nečistoty. Počas reakcie s nečistotami prípravok sčervená a rozvinie svoju plnú čistiacu silu. Mimoriadne šetrný k materiálom. Vhodné aj pre disky s TPMS (systém kontroly tlaku v pneumatikách).

Návod na použitie:

  1. Pred použitím nechajte disky vychladnúť a použite vhodné ochranné rukavice.
  2. Pretrepte obsah nádoby.
  3. Rovnomerne nastriekajte na disk z krátkej vzdialenosti.
  4. Nechajte pôsobiť 2-4 minúty podľa stupňa znečistenia.
  5. Pri kontakte s nečistotami čistič sčervenia a ukáže svoju účinnosť. V prípade potreby zapracujte so štetcom alebo kefkou.
  6. Na záver opláchnite silným tlakom vody, v prípade potreby postup zopakujte.
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevypĺňajte toto pole:
5
AS Avatar autora | 4.12.2022
Spokojný

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo registrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Jednoduchý koncept spred viac ako 50 rokov sa dnes pretransformoval na jedného z popredných výrobcov autokozmetiky v tomto odvetví. SONAX Car Care, stále vyvíjaný a vyrábaný v Neuburgu v Nemecku, začal s Manfredom Hoffmanom (prastarým otcom súčasného vlastníka SONAX).

História značky SONAX siaha až do začiatku minulého storočia. V roku 1905 v Neuburgu v Nemecku Manfred Hoffman vyťažil kremičitú zeminu – mimoriadne jemný minerál, ktorý sa používal v mnohých domácich leštidlách. Po vojne bol vyvinutý a predávaný strieborný lak pod názvom „Sona“ – aj keď bol veľmi úspešný, mal veľmi obmedzené možnosti na trhu kvôli jeho aplikácii. Preto sa zrodila myšlienka vytvorenia leštidla na auto!

K názvu značky „Sona“ bolo pridané „X“ – synonymum pre vosk, ktorý sa nachádzal v každom autoleštidle. Toto bol úvod do sektora starostlivosti o automobily. Keďže reklama zákazníkovi, nie osobný kontakt, bola v tom čase neslýchaná, šírenie mena SONAX bolo veľmi jednoduché. Štyria zástupcovia spoločnosti SONAX vyrazili po zemi v plne naloženom vozidle VW Beetles, aby šírili informácie.

Ako sa názov SONAX šíril, do sortimentu pribúdalo viac a viac produktov; ale nie všetky boli úspešné na prvýkrát. V skutočnosti ich prvý pokus ako rozmrazovací sprej (balený v sklenených fľašiach) pri preprave zamrzol a praskol! To ich len viac motivovalo a v roku 1962 vyrobili mimoriadne účinný odmrazovač balený v aerosólovej nádobe.

V čase, keď súčasný vlastník SONAX vstúpil do spoločnosti, obrat vzrástol na pozoruhodných 18 miliónov USD! Väčšinou to však tvorili obchodné značky, ropné spoločnosti a výrobcovia automobilov. Až v prvej polovici 80-tych rokov začal SONAX systematicky budovať značku prémiovej autokozmetiky. Jasný imidž značky, reklama a prvé sponzorstvá pomáhajú spoločnosti SONAX získavať čoraz väčšie povedomie.

Odvtedy sa SONAX rozrástol na celosvetovú značku autokozmetiky, ktorú poznáme dodnes. SONAX má zastúpenie v 80 krajinách po celom svete, export sa zvýšil na 30 % a lokálne zastúpenie zabezpečujú dcérske distribučné spoločnosti v Rakúsku a Holandsku.

Firemná filozofia SONAX

My v Sonaxe sa považujeme za inovatívnych výrobcov prémiových produktov starostlivosti o auto pre optimálnu údržbu, ochranu a omladenie vozidiel.

Rozsah služieb – Pod obchodným názvom SONAX ponúkame vysoko konkurencieschopný a rozsiahly sortiment produktov na čistenie a starostlivosť o vozidlá. Prostredníctvom neustáleho výskumu a zdokonaľovania a cenovej politiky v hornom rozsahu sa snažíme etablovať značku SONAX ako výrobcu a dodávateľa environmentálne aktívnych a inovatívnych produktov.

Faktory úspechu – Naším jasným firemným cieľom je neustály rozvoj našej značky; Orientácia na zákazníka; Adaptabilita a kvalita procesov a produktov. A prostredníctvom týchto faktorov úspechu sa snažíme odlíšiť sa ako líder na trhu a trvalo zvyšovať naše výnosy.

Kódex správania – Prirodzene si uvedomujeme svoju zodpovednosť voči životnému prostrediu. To si vyžaduje, aby sa naše obchodné praktiky a produkty vykonávali alebo udržiavali v súlade s našimi prírodnými zdrojmi. Neustále sa snažíme zlepšovať spokojnosť zákazníkov a zamestnancov prostredníctvom orientácie na zákazníka a osobnej zodpovednosti. S našimi zákazníkmi a dodávateľmi sa snažíme o úspešné a vzájomne prospešné partnerstvá.

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.