Sonax Rich Foam Shampoo – aktívna pena a šampón v 1

Kód: 5004/100
Novinka
Značka: SONAX
€12 / ks €10 bez DPH
Skladom (5 ks)
Variant
Môžeme doručiť do:
5.12.2022
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Podrobný popis

Rich Foam Shampoo je tradičný pH-neutrálny umývací šampón a aktívna pena na predumývanie v jednom. To vám umožní zmäkčiť špinu, ako aj umyť automobil s tým istým prípravkom. Šampón Rich Foam Shampoo je super koncentrovaný a pri použití iba 30 ml v mechanickom napeňovači vytvorí priľnavú penu, ktorá vydrží na laku dlhú dobu. Vo vašom umývacom vedre získate veľa lubrikácie, ktorá zaisťuje nízke trenie medzi šampónom a lakom. Dosiahnete tak šetrné a bezpečné ručné umytie vášho automobilu. Šampón má príjemnú sladkú vôňu a vrchnák sa dá prakticky použiť na dávkovanie.

Ak ste si mysleli, že…

Glans Shampoo bol jediný dobrý šampón, ktorý Sonax vyrobil, takže ste spali hodinu. Rich Foam Shampoo je ďalší skvelý prípravok od nemeckého giganta v oblasti starostlivosti o automobily.

Šampón je super koncentrovaný. Môžete jednoducho dávkovať od 30 ml do 100 ml, ak ste viac na penu na holenie.

Super v umývacom vedre

Vo vedre rozrieďte 50ml šampónu na 10 litrov vody. Poskytuje pekne bohatú penu vo vedre a s dávkou lubrikácie. Tu si všimnete najmä to, že produkt je veľmi koncentrovaný hneď, ako ho nanesiete na lak. Je tu dostatok lubrikantu a cítite dobrý čistiaci účinok. Znateľná je aj príjemná malinová vôňa, ktorá pomáha umocniť zážitok z umývania.

Keď sa lak opláchne, šampón nezanechá žiadne šmuhy - ale len čistý lak pripravený na ďalšie krok v procese umývania automobilu.

Návod na použitie:

  • Ak je váš automobil veľmi znečistený, odporúča sa, aby ste ho pred predumytím šampónom Rich Foam dôkladne opláchli tlakom vody a zbavili sa tak voľných nečistôt.
  • Zrieďte medzi 30-100 ml na 1 liter vody v napeňovači alebo 10-30 ml na litrov vody v penovom rozprašovači.
  • Napeňte automobil a nechajte pôsobiť 5-7 minút.
  • Opláchnite tlakom vody a následne ručne umyte automobil šampónom s riedeným 50 ml na 10 litrov vody. Ak používate tradičné 19-litrové vedrá, musíte použiť 4 vrchnáky.
  • Umývajte od vrchu nadol automobil.
  • Na záver dôkladne opláchnite tlakom vody.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo registrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Jednoduchý koncept spred viac ako 50 rokov sa dnes pretransformoval na jedného z popredných výrobcov autokozmetiky v tomto odvetví. SONAX Car Care, stále vyvíjaný a vyrábaný v Neuburgu v Nemecku, začal s Manfredom Hoffmanom (prastarým otcom súčasného vlastníka SONAX).

História značky SONAX siaha až do začiatku minulého storočia. V roku 1905 v Neuburgu v Nemecku Manfred Hoffman vyťažil kremičitú zeminu – mimoriadne jemný minerál, ktorý sa používal v mnohých domácich leštidlách. Po vojne bol vyvinutý a predávaný strieborný lak pod názvom „Sona“ – aj keď bol veľmi úspešný, mal veľmi obmedzené možnosti na trhu kvôli jeho aplikácii. Preto sa zrodila myšlienka vytvorenia leštidla na auto!

K názvu značky „Sona“ bolo pridané „X“ – synonymum pre vosk, ktorý sa nachádzal v každom autoleštidle. Toto bol úvod do sektora starostlivosti o automobily. Keďže reklama zákazníkovi, nie osobný kontakt, bola v tom čase neslýchaná, šírenie mena SONAX bolo veľmi jednoduché. Štyria zástupcovia spoločnosti SONAX vyrazili po zemi v plne naloženom vozidle VW Beetles, aby šírili informácie.

Ako sa názov SONAX šíril, do sortimentu pribúdalo viac a viac produktov; ale nie všetky boli úspešné na prvýkrát. V skutočnosti ich prvý pokus ako rozmrazovací sprej (balený v sklenených fľašiach) pri preprave zamrzol a praskol! To ich len viac motivovalo a v roku 1962 vyrobili mimoriadne účinný odmrazovač balený v aerosólovej nádobe.

V čase, keď súčasný vlastník SONAX vstúpil do spoločnosti, obrat vzrástol na pozoruhodných 18 miliónov USD! Väčšinou to však tvorili obchodné značky, ropné spoločnosti a výrobcovia automobilov. Až v prvej polovici 80-tych rokov začal SONAX systematicky budovať značku prémiovej autokozmetiky. Jasný imidž značky, reklama a prvé sponzorstvá pomáhajú spoločnosti SONAX získavať čoraz väčšie povedomie.

Odvtedy sa SONAX rozrástol na celosvetovú značku autokozmetiky, ktorú poznáme dodnes. SONAX má zastúpenie v 80 krajinách po celom svete, export sa zvýšil na 30 % a lokálne zastúpenie zabezpečujú dcérske distribučné spoločnosti v Rakúsku a Holandsku.

Firemná filozofia SONAX

My v Sonaxe sa považujeme za inovatívnych výrobcov prémiových produktov starostlivosti o auto pre optimálnu údržbu, ochranu a omladenie vozidiel.

Rozsah služieb – Pod obchodným názvom SONAX ponúkame vysoko konkurencieschopný a rozsiahly sortiment produktov na čistenie a starostlivosť o vozidlá. Prostredníctvom neustáleho výskumu a zdokonaľovania a cenovej politiky v hornom rozsahu sa snažíme etablovať značku SONAX ako výrobcu a dodávateľa environmentálne aktívnych a inovatívnych produktov.

Faktory úspechu – Naším jasným firemným cieľom je neustály rozvoj našej značky; Orientácia na zákazníka; Adaptabilita a kvalita procesov a produktov. A prostredníctvom týchto faktorov úspechu sa snažíme odlíšiť sa ako líder na trhu a trvalo zvyšovať naše výnosy.

Kódex správania – Prirodzene si uvedomujeme svoju zodpovednosť voči životnému prostrediu. To si vyžaduje, aby sa naše obchodné praktiky a produkty vykonávali alebo udržiavali v súlade s našimi prírodnými zdrojmi. Neustále sa snažíme zlepšovať spokojnosť zákazníkov a zamestnancov prostredníctvom orientácie na zákazníka a osobnej zodpovednosti. S našimi zákazníkmi a dodávateľmi sa snažíme o úspešné a vzájomne prospešné partnerstvá.

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.