Sonax Ceramic Spray Coating - sprejový sealant s technológiou Si-Carbon
Kód: 4989/750Podrobný popis
Ceramic Spray Coating je pre rok 2021 úplne nový sealant od spoločnosti Sonax. Tu získate sprejový sealant založený na novej Si-Carbon technológii, ktorá poskytuje vysoké a krásne vodné perly, ako aj neuveriteľný efekt odpudzujúci vodu a nečistoty. V najlepšom štýle Sonax sa prípravok neuveriteľne ľahko používa. Použite ho samostatne alebo ho použite na priživenie vopred aplikovanej ochrany.
Výdrž je za ideálnych podmienok až 4 mesiace.
Vzhľadom na to, aké ľahké je použitie keramického sprejového sealantu v porovnaní s tým, čo z neho získate - je to dobrá kúpa pre väčšinu ľudí.
Jednoduchým nastriekaním a zotretím získate až 4 mesiace trblietavého a lesklého laku.
Keramický sprejový sealant...
..nie je prípravok, ktorý robí lak neuveriteľne hladkým. Keď nanášate na lak, cítite, že v handričke je malý odpor. Keď handričku otočíte a potom vysušíte, trochu sa zmenší. Mohlo by sa zdať trochu rozporuplné, že by mala byť veľmi vodeodolná, no napriek tomu – len škriabe (!). Ak ho pred vystavením vode necháte vytvrdnúť 24 hodín, lak je extrémne hydrofóbny. Voda naozaj vyšľahá farbu!
Vodné guľôčky sú vysoké a husté, zatiaľ čo zábal je nízky. Teda voda odteká ľahko a rýchlo.
Spoločnosť Sonax vyvinula keramický sprejový sealant, ktorý funguje dobre sám o sebe, ale dá sa použiť aj na priživenie akéhokoľvek keramického povlaku. Ak ho použijete samostatne, môžete ho udržiavať s ďalšími 2 prípravkami zo série, takže spolu získate zostavu, ktorá skutočne dobre ladí s lakom.
Návod na použitie:
- Uistite sa, že lak je čistý, ale nie nevyhnutne suchý. Lepší výkon však dosiahnete, ak prípravok nanesiete na suchý lak. A ešte lepšie na čerstvo vyleštenom a dekontaminovanom laku.
- Obsah nádoby dôkladne pretrepte
- Nastriekajte trochu prípravku na mikrovláknovú utierku
- Prípravok rozotrite naraz na jeden panel
- Otočte mikrovlákno a doleštite do vysokého lesku
- Ak sa vyskytnú miesta (najmä na tmavom laku), kde je rozdiel v odtieni - potom jednoducho naneste na miesto znova prípravok a doleštite.
Upozornenie:
- Vyhnite sa používaniu na horúcich povrchoch a na priamom slnečnom svetle.
- Pred vystavením ošetrených povrchov vode/vlhkosti odporúčame nechať vytvrdnúť 24 hodín.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo sa registrujte.
Jednoduchý koncept spred viac ako 50 rokov sa dnes pretransformoval na jedného z popredných výrobcov autokozmetiky v tomto odvetví. SONAX Car Care, stále vyvíjaný a vyrábaný v Neuburgu v Nemecku, začal s Manfredom Hoffmanom (prastarým otcom súčasného vlastníka SONAX).
História značky SONAX siaha až do začiatku minulého storočia. V roku 1905 v Neuburgu v Nemecku Manfred Hoffman vyťažil kremičitú zeminu – mimoriadne jemný minerál, ktorý sa používal v mnohých domácich leštidlách. Po vojne bol vyvinutý a predávaný strieborný lak pod názvom „Sona“ – aj keď bol veľmi úspešný, mal veľmi obmedzené možnosti na trhu kvôli jeho aplikácii. Preto sa zrodila myšlienka vytvorenia leštidla na auto!
K názvu značky „Sona“ bolo pridané „X“ – synonymum pre vosk, ktorý sa nachádzal v každom autoleštidle. Toto bol úvod do sektora starostlivosti o automobily. Keďže reklama zákazníkovi, nie osobný kontakt, bola v tom čase neslýchaná, šírenie mena SONAX bolo veľmi jednoduché. Štyria zástupcovia spoločnosti SONAX vyrazili po zemi v plne naloženom vozidle VW Beetles, aby šírili informácie.
Ako sa názov SONAX šíril, do sortimentu pribúdalo viac a viac produktov; ale nie všetky boli úspešné na prvýkrát. V skutočnosti ich prvý pokus ako rozmrazovací sprej (balený v sklenených fľašiach) pri preprave zamrzol a praskol! To ich len viac motivovalo a v roku 1962 vyrobili mimoriadne účinný odmrazovač balený v aerosólovej nádobe.
V čase, keď súčasný vlastník SONAX vstúpil do spoločnosti, obrat vzrástol na pozoruhodných 18 miliónov USD! Väčšinou to však tvorili obchodné značky, ropné spoločnosti a výrobcovia automobilov. Až v prvej polovici 80-tych rokov začal SONAX systematicky budovať značku prémiovej autokozmetiky. Jasný imidž značky, reklama a prvé sponzorstvá pomáhajú spoločnosti SONAX získavať čoraz väčšie povedomie.
Odvtedy sa SONAX rozrástol na celosvetovú značku autokozmetiky, ktorú poznáme dodnes. SONAX má zastúpenie v 80 krajinách po celom svete, export sa zvýšil na 30 % a lokálne zastúpenie zabezpečujú dcérske distribučné spoločnosti v Rakúsku a Holandsku.
Firemná filozofia SONAX
My v Sonaxe sa považujeme za inovatívnych výrobcov prémiových produktov starostlivosti o auto pre optimálnu údržbu, ochranu a omladenie vozidiel.
Rozsah služieb – Pod obchodným názvom SONAX ponúkame vysoko konkurencieschopný a rozsiahly sortiment produktov na čistenie a starostlivosť o vozidlá. Prostredníctvom neustáleho výskumu a zdokonaľovania a cenovej politiky v hornom rozsahu sa snažíme etablovať značku SONAX ako výrobcu a dodávateľa environmentálne aktívnych a inovatívnych produktov.
Faktory úspechu – Naším jasným firemným cieľom je neustály rozvoj našej značky; Orientácia na zákazníka; Adaptabilita a kvalita procesov a produktov. A prostredníctvom týchto faktorov úspechu sa snažíme odlíšiť sa ako líder na trhu a trvalo zvyšovať naše výnosy.
Kódex správania – Prirodzene si uvedomujeme svoju zodpovednosť voči životnému prostrediu. To si vyžaduje, aby sa naše obchodné praktiky a produkty vykonávali alebo udržiavali v súlade s našimi prírodnými zdrojmi. Neustále sa snažíme zlepšovať spokojnosť zákazníkov a zamestnancov prostredníctvom orientácie na zákazníka a osobnej zodpovednosti. S našimi zákazníkmi a dodávateľmi sa snažíme o úspešné a vzájomne prospešné partnerstvá.