Sonax Ceramic Spray Coating - sprejový sealant s technológiou Si-Carbon

Kód: 4989/750
Novinka
Značka: SONAX
€17,90 / ks €14,92 bez DPH
Skladom (4 ks)
Variant
Môžeme doručiť do:
2.12.2022
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Podrobný popis

Ceramic Spray Coating je pre rok 2021 úplne nový sealant od spoločnosti Sonax. Tu získate sprejový sealant založený na novej Si-Carbon technológii, ktorá poskytuje vysoké a krásne vodné perly, ako aj neuveriteľný efekt odpudzujúci vodu a nečistoty. V najlepšom štýle Sonax sa prípravok neuveriteľne ľahko používa. Použite ho samostatne alebo ho použite na priživenie vopred aplikovanej ochrany.

Výdrž je za ideálnych podmienok až 4 mesiace.

Vzhľadom na to, aké ľahké je použitie keramického sprejového sealantu v porovnaní s tým, čo z neho získate - je to dobrá kúpa pre väčšinu ľudí.

Jednoduchým nastriekaním a zotretím získate až 4 mesiace trblietavého a lesklého laku.

Keramický sprejový sealant...

..nie je prípravok, ktorý robí lak neuveriteľne hladkým. Keď nanášate na lak, cítite, že v handričke je malý odpor. Keď handričku otočíte a potom vysušíte, trochu sa zmenší. Mohlo by sa zdať trochu rozporuplné, že by mala byť veľmi vodeodolná, no napriek tomu – len škriabe (!). Ak ho pred vystavením vode necháte vytvrdnúť 24 hodín, lak je extrémne hydrofóbny. Voda naozaj vyšľahá farbu!

Vodné guľôčky sú vysoké a husté, zatiaľ čo zábal je nízky. Teda voda odteká ľahko a rýchlo.

Spoločnosť Sonax vyvinula keramický sprejový sealant, ktorý funguje dobre sám o sebe, ale dá sa použiť aj na priživenie akéhokoľvek keramického povlaku. Ak ho použijete samostatne, môžete ho udržiavať s ďalšími 2 prípravkami zo série, takže spolu získate zostavu, ktorá skutočne dobre ladí s lakom.

Návod na použitie:

  • Uistite sa, že lak je čistý, ale nie nevyhnutne suchý. Lepší výkon však dosiahnete, ak prípravok nanesiete na suchý lak. A ešte lepšie na čerstvo vyleštenom a dekontaminovanom laku.
  • Obsah nádoby dôkladne pretrepte
  • Nastriekajte trochu prípravku na mikrovláknovú utierku
  • Prípravok rozotrite naraz na jeden panel
  • Otočte mikrovlákno a doleštite do vysokého lesku
  • Ak sa vyskytnú miesta (najmä na tmavom laku), kde je rozdiel v odtieni - potom jednoducho naneste na miesto znova prípravok a doleštite.

Upozornenie:

  • Vyhnite sa používaniu na horúcich povrchoch a na priamom slnečnom svetle.
  • Pred vystavením ošetrených povrchov vode/vlhkosti odporúčame nechať vytvrdnúť 24 hodín.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo registrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Jednoduchý koncept spred viac ako 50 rokov sa dnes pretransformoval na jedného z popredných výrobcov autokozmetiky v tomto odvetví. SONAX Car Care, stále vyvíjaný a vyrábaný v Neuburgu v Nemecku, začal s Manfredom Hoffmanom (prastarým otcom súčasného vlastníka SONAX).

História značky SONAX siaha až do začiatku minulého storočia. V roku 1905 v Neuburgu v Nemecku Manfred Hoffman vyťažil kremičitú zeminu – mimoriadne jemný minerál, ktorý sa používal v mnohých domácich leštidlách. Po vojne bol vyvinutý a predávaný strieborný lak pod názvom „Sona“ – aj keď bol veľmi úspešný, mal veľmi obmedzené možnosti na trhu kvôli jeho aplikácii. Preto sa zrodila myšlienka vytvorenia leštidla na auto!

K názvu značky „Sona“ bolo pridané „X“ – synonymum pre vosk, ktorý sa nachádzal v každom autoleštidle. Toto bol úvod do sektora starostlivosti o automobily. Keďže reklama zákazníkovi, nie osobný kontakt, bola v tom čase neslýchaná, šírenie mena SONAX bolo veľmi jednoduché. Štyria zástupcovia spoločnosti SONAX vyrazili po zemi v plne naloženom vozidle VW Beetles, aby šírili informácie.

Ako sa názov SONAX šíril, do sortimentu pribúdalo viac a viac produktov; ale nie všetky boli úspešné na prvýkrát. V skutočnosti ich prvý pokus ako rozmrazovací sprej (balený v sklenených fľašiach) pri preprave zamrzol a praskol! To ich len viac motivovalo a v roku 1962 vyrobili mimoriadne účinný odmrazovač balený v aerosólovej nádobe.

V čase, keď súčasný vlastník SONAX vstúpil do spoločnosti, obrat vzrástol na pozoruhodných 18 miliónov USD! Väčšinou to však tvorili obchodné značky, ropné spoločnosti a výrobcovia automobilov. Až v prvej polovici 80-tych rokov začal SONAX systematicky budovať značku prémiovej autokozmetiky. Jasný imidž značky, reklama a prvé sponzorstvá pomáhajú spoločnosti SONAX získavať čoraz väčšie povedomie.

Odvtedy sa SONAX rozrástol na celosvetovú značku autokozmetiky, ktorú poznáme dodnes. SONAX má zastúpenie v 80 krajinách po celom svete, export sa zvýšil na 30 % a lokálne zastúpenie zabezpečujú dcérske distribučné spoločnosti v Rakúsku a Holandsku.

Firemná filozofia SONAX

My v Sonaxe sa považujeme za inovatívnych výrobcov prémiových produktov starostlivosti o auto pre optimálnu údržbu, ochranu a omladenie vozidiel.

Rozsah služieb – Pod obchodným názvom SONAX ponúkame vysoko konkurencieschopný a rozsiahly sortiment produktov na čistenie a starostlivosť o vozidlá. Prostredníctvom neustáleho výskumu a zdokonaľovania a cenovej politiky v hornom rozsahu sa snažíme etablovať značku SONAX ako výrobcu a dodávateľa environmentálne aktívnych a inovatívnych produktov.

Faktory úspechu – Naším jasným firemným cieľom je neustály rozvoj našej značky; Orientácia na zákazníka; Adaptabilita a kvalita procesov a produktov. A prostredníctvom týchto faktorov úspechu sa snažíme odlíšiť sa ako líder na trhu a trvalo zvyšovať naše výnosy.

Kódex správania – Prirodzene si uvedomujeme svoju zodpovednosť voči životnému prostrediu. To si vyžaduje, aby sa naše obchodné praktiky a produkty vykonávali alebo udržiavali v súlade s našimi prírodnými zdrojmi. Neustále sa snažíme zlepšovať spokojnosť zákazníkov a zamestnancov prostredníctvom orientácie na zákazníka a osobnej zodpovednosti. S našimi zákazníkmi a dodávateľmi sa snažíme o úspešné a vzájomne prospešné partnerstvá.

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.