Sonax Xtreme Foam & Seal - ochránenie automobilu pomocou peny

Kód: 5007/100
€13 –30 %
sonax
€13 –30 % €9,10 / ks €7,58 bez DPH
Skladom (3 ks)
Objem:
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
Môžeme doručiť do:
29.4.2024
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Podrobný popis

Foam & Seal je pre rok 2021 úplne novým prípravkom v sérii Sonax Xtreme. Tu získate ochranu, ktorú jednoducho nanesiete na celé auto buď pomocou mechanického alebo ručného napeňovača. Takýmto spôsobom nanesiete ochranu na celý vonkajší povrch automobilu v neuveriteľne krátkom čase. Foam & Seal dodáva povrchom efekt odpudzujúci vodu a nečistoty a zvyšuje lesk.

Úžasne ľahké!

S Foam & Seal, Sonax skutočne uľahčuje utesnenie vášho laku. Ak poznáte populárny Spray & Seal, tak Foam & Seal vám už bude celkom povedomý.

Založený na rovnakej polymérovej technológii, len vylepšený/upravený pre rýchlejšiu aplikáciu pomocou napeňovača. Vďaka tomu je možné mimoriadne rýchle ochránenie všetkých vonkajších povrchov automobilu.

Prípravok je možné použiť bez ohľadu na to, či je lak ochránený alebo nie. Preto môžete použiť Foam & Seal ako svoj primárnu ochranu alebo na posilnenie existujúcej ochrany. A keďže je na polymérnej báze, je neskutočne univerzálny, takže prakticky bez ohľadu na to, akú ochranu máte aplikovanú, prepojenie bude bez problémov a nemusíte mať obavy.

Keď sa prípravok aplikuje, vytvorí na povrchu penu. Tým, že ide presne o penu, má lepiacu schopnosť, takže ochrana sa môže naviazať na povrch.

Pena má výhodu aj v tom, že prípravok môžete naraz naniesť na veľké plochy – a potom všetko jedným ťahom opláchnuť tlakom vody. Ušetrí vám to čas a zjednoduší celý proces.

Keď Foam & Seal opláchnete, okamžite uvidíte, ako voda kvapká z laky a zvyšuje sa lesk. Zvýšené povrchové napätie trvá dlho. Až tak dlho, že nabudúce zistíte, že váš automobil sa bude ľahšie umývať, keďže špina sa len veľmi ťažko drží.

Návod na použitie:

  • Naplňte 200 ml prípravku Foam & Seal do mechanického napeňovača.
  • Doplňte s 800ml vody.
  • Napeňte celý automobil.
  • Potom ihneď opláchnite tlakom vody.
  • Automobil tradične vysušte.

Upozornenie:

  • Prípravok sa nesmie používať na priamom slnečnom svetle.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo sa registrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Jednoduchý koncept spred viac ako 50 rokov sa dnes pretransformoval na jedného z popredných výrobcov autokozmetiky v tomto odvetví. SONAX Car Care, stále vyvíjaný a vyrábaný v Neuburgu v Nemecku, začal s Manfredom Hoffmanom (prastarým otcom súčasného vlastníka SONAX).

História značky SONAX siaha až do začiatku minulého storočia. V roku 1905 v Neuburgu v Nemecku Manfred Hoffman vyťažil kremičitú zeminu – mimoriadne jemný minerál, ktorý sa používal v mnohých domácich leštidlách. Po vojne bol vyvinutý a predávaný strieborný lak pod názvom „Sona“ – aj keď bol veľmi úspešný, mal veľmi obmedzené možnosti na trhu kvôli jeho aplikácii. Preto sa zrodila myšlienka vytvorenia leštidla na auto!

K názvu značky „Sona“ bolo pridané „X“ – synonymum pre vosk, ktorý sa nachádzal v každom autoleštidle. Toto bol úvod do sektora starostlivosti o automobily. Keďže reklama zákazníkovi, nie osobný kontakt, bola v tom čase neslýchaná, šírenie mena SONAX bolo veľmi jednoduché. Štyria zástupcovia spoločnosti SONAX vyrazili po zemi v plne naloženom vozidle VW Beetles, aby šírili informácie.

Ako sa názov SONAX šíril, do sortimentu pribúdalo viac a viac produktov; ale nie všetky boli úspešné na prvýkrát. V skutočnosti ich prvý pokus ako rozmrazovací sprej (balený v sklenených fľašiach) pri preprave zamrzol a praskol! To ich len viac motivovalo a v roku 1962 vyrobili mimoriadne účinný odmrazovač balený v aerosólovej nádobe.

V čase, keď súčasný vlastník SONAX vstúpil do spoločnosti, obrat vzrástol na pozoruhodných 18 miliónov USD! Väčšinou to však tvorili obchodné značky, ropné spoločnosti a výrobcovia automobilov. Až v prvej polovici 80-tych rokov začal SONAX systematicky budovať značku prémiovej autokozmetiky. Jasný imidž značky, reklama a prvé sponzorstvá pomáhajú spoločnosti SONAX získavať čoraz väčšie povedomie.

Odvtedy sa SONAX rozrástol na celosvetovú značku autokozmetiky, ktorú poznáme dodnes. SONAX má zastúpenie v 80 krajinách po celom svete, export sa zvýšil na 30 % a lokálne zastúpenie zabezpečujú dcérske distribučné spoločnosti v Rakúsku a Holandsku.

Firemná filozofia SONAX

My v Sonaxe sa považujeme za inovatívnych výrobcov prémiových produktov starostlivosti o auto pre optimálnu údržbu, ochranu a omladenie vozidiel.

Rozsah služieb – Pod obchodným názvom SONAX ponúkame vysoko konkurencieschopný a rozsiahly sortiment produktov na čistenie a starostlivosť o vozidlá. Prostredníctvom neustáleho výskumu a zdokonaľovania a cenovej politiky v hornom rozsahu sa snažíme etablovať značku SONAX ako výrobcu a dodávateľa environmentálne aktívnych a inovatívnych produktov.

Faktory úspechu – Naším jasným firemným cieľom je neustály rozvoj našej značky; Orientácia na zákazníka; Adaptabilita a kvalita procesov a produktov. A prostredníctvom týchto faktorov úspechu sa snažíme odlíšiť sa ako líder na trhu a trvalo zvyšovať naše výnosy.

Kódex správania – Prirodzene si uvedomujeme svoju zodpovednosť voči životnému prostrediu. To si vyžaduje, aby sa naše obchodné praktiky a produkty vykonávali alebo udržiavali v súlade s našimi prírodnými zdrojmi. Neustále sa snažíme zlepšovať spokojnosť zákazníkov a zamestnancov prostredníctvom orientácie na zákazníka a osobnej zodpovednosti. S našimi zákazníkmi a dodávateľmi sa snažíme o úspešné a vzájomne prospešné partnerstvá.

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.