SONAX PROFILINE Ex 04-06 - stredná leštiaca pasta s brilantným leskom
Kód: 10495/250 10495/100 Zvoľte variantPodrobný popis
SONAX PROFILINE Ex 04-06 je špeciálna leštiaca pasta určená pre excentrické (orbitálne) leštičky, navrhnutá pre maximálnu efektivitu a bezpečnosť pri práci. Spoľahlivo odstraňuje jemné škrabance a brúsenie až do zrnitosti P2000, pričom zanecháva vysoký lesk bez hologramov.
V jednom kroku dokáže dosiahnuť výsledky, ktoré boli predtým možné len s rotačnými strojmi. Zároveň obnovuje hĺbku farby a celkový vizuálny výraz laku, vďaka čomu je ideálna na korekciu a zároveň finálne leštenie.
Zloženie bez silikónov a nízka prašnosť (technológia Low Dust) zaručujú čisté a bezproblomové leštenie
Výhody pasty:
-
Profesionálna leštiaca pasta pre orbitálne (DA) leštičky
-
Odstraňuje defekty do zrnitosti P2000
-
Výrazné oživenie laku farby a hlboký, zrkadlový lesk
-
Ideálna ako jednokroková pasta alebo stredná leštiaca pasta
-
Výsledok bez hologramov
-
Bez silikónov – vhodné aj pre lakovne a pred aplikáciou ochrán
-
Minimálne prašná – čisté pracovné prostredie
-
Brúsna sila: 4/6
-
Lesk: 6/6
-
Bez silikónu
SONAX Ex 04-06 je ideálnou voľbou pre všetkých, ktorí hľadajú profesionálnu kvalitu, jednoduchú aplikáciu a spoľahlivý výsledok – bez hologramov, s maximálnym leskom a minimom úsilia.
Dodatočné parametre
Kategória: | Leštiace pasty |
---|---|
EAN: | 4064700242302 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Jednoduchý koncept spred viac ako 50 rokov sa dnes pretransformoval na jedného z popredných výrobcov autokozmetiky v tomto odvetví. SONAX Car Care, stále vyvíjaný a vyrábaný v Neuburgu v Nemecku, začal s Manfredom Hoffmanom (prastarým otcom súčasného vlastníka SONAX).
História značky SONAX siaha až do začiatku minulého storočia. V roku 1905 v Neuburgu v Nemecku Manfred Hoffman vyťažil kremičitú zeminu – mimoriadne jemný minerál, ktorý sa používal v mnohých domácich leštidlách. Po vojne bol vyvinutý a predávaný strieborný lak pod názvom „Sona“ – aj keď bol veľmi úspešný, mal veľmi obmedzené možnosti na trhu kvôli jeho aplikácii. Preto sa zrodila myšlienka vytvorenia leštidla na auto!
K názvu značky „Sona“ bolo pridané „X“ – synonymum pre vosk, ktorý sa nachádzal v každom autoleštidle. Toto bol úvod do sektora starostlivosti o automobily. Keďže reklama zákazníkovi, nie osobný kontakt, bola v tom čase neslýchaná, šírenie mena SONAX bolo veľmi jednoduché. Štyria zástupcovia spoločnosti SONAX vyrazili po zemi v plne naloženom vozidle VW Beetles, aby šírili informácie.
Ako sa názov SONAX šíril, do sortimentu pribúdalo viac a viac produktov; ale nie všetky boli úspešné na prvýkrát. V skutočnosti ich prvý pokus ako rozmrazovací sprej (balený v sklenených fľašiach) pri preprave zamrzol a praskol! To ich len viac motivovalo a v roku 1962 vyrobili mimoriadne účinný odmrazovač balený v aerosólovej nádobe.
V čase, keď súčasný vlastník SONAX vstúpil do spoločnosti, obrat vzrástol na pozoruhodných 18 miliónov USD! Väčšinou to však tvorili obchodné značky, ropné spoločnosti a výrobcovia automobilov. Až v prvej polovici 80-tych rokov začal SONAX systematicky budovať značku prémiovej autokozmetiky. Jasný imidž značky, reklama a prvé sponzorstvá pomáhajú spoločnosti SONAX získavať čoraz väčšie povedomie.
Odvtedy sa SONAX rozrástol na celosvetovú značku autokozmetiky, ktorú poznáme dodnes. SONAX má zastúpenie v 80 krajinách po celom svete, export sa zvýšil na 30 % a lokálne zastúpenie zabezpečujú dcérske distribučné spoločnosti v Rakúsku a Holandsku.
Firemná filozofia SONAX
My v Sonaxe sa považujeme za inovatívnych výrobcov prémiových produktov starostlivosti o auto pre optimálnu údržbu, ochranu a omladenie vozidiel.
Rozsah služieb – Pod obchodným názvom SONAX ponúkame vysoko konkurencieschopný a rozsiahly sortiment produktov na čistenie a starostlivosť o vozidlá. Prostredníctvom neustáleho výskumu a zdokonaľovania a cenovej politiky v hornom rozsahu sa snažíme etablovať značku SONAX ako výrobcu a dodávateľa environmentálne aktívnych a inovatívnych produktov.
Faktory úspechu – Naším jasným firemným cieľom je neustály rozvoj našej značky; Orientácia na zákazníka; Adaptabilita a kvalita procesov a produktov. A prostredníctvom týchto faktorov úspechu sa snažíme odlíšiť sa ako líder na trhu a trvalo zvyšovať naše výnosy.
Kódex správania – Prirodzene si uvedomujeme svoju zodpovednosť voči životnému prostrediu. To si vyžaduje, aby sa naše obchodné praktiky a produkty vykonávali alebo udržiavali v súlade s našimi prírodnými zdrojmi. Neustále sa snažíme zlepšovať spokojnosť zákazníkov a zamestnancov prostredníctvom orientácie na zákazníka a osobnej zodpovednosti. S našimi zákazníkmi a dodávateľmi sa snažíme o úspešné a vzájomne prospešné partnerstvá.