SONAX PROFILINE Perfect Finish – jednokroková pasta pre dokonalý vizuálny výsledok

Kód: 10501/250 10501/100 Zvoľte variant
Novinka
Značka: SONAX
€20,99 / ks €59,99 / ks od €20,99 / ks €17,07 bez DPH €48,77 bez DPH od €17,07 bez DPH
Skladom (>5 ks) Skladom (>5 ks) Zvoľte variant
Objem:
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
Môžeme doručiť do:
5.5.2025 5.5.2025 Zvoľte variant
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Podrobný popis

SONAX PROFILINE Perfect Finish je špičková leštiaca pasta navrhnutá pre rýchle a efektívne jednokrokové leštenie lakovaných povrchov, najmä po lokálnych opravách, brúsení alebo po predchádzajúcej korekcii agresívnejšou pastou. Využíva špeciálne nano-abrazíva na báze vysokočistého, extrémne jemného oxidovaného hliníka, ktoré zabezpečujú účinné odstránenie jemných defektov bez rizika tvorby hologramov.

Vďaka svojej vyváženej korekčnej sile a extrémne vysokému lesku patrí medzi najobľúbenejšie jednokrokové pasty medzi profesionálnymi detailermi po celom svete.

Charakteristika:

  • Ideálne riešenie pre jednokrokové leštenie brúsených alebo opravovaných plôch

  • Odstraňuje defekty po brúsení až do zrnitosti P2000

  • Zanecháva vysoko lesklý, opticky čistý povrch bez hologramov

  • Výrazne skracuje čas potrebný na leštenie – vhodná pre rýchle spracovanie

  • Bez obsahu silikónov – plne kompatibilná s lakovňami a ochrannými produktmi

  • Funguje spoľahlivo na všetkých typoch lakov, vrátane moderných tvrdých a odolných systémov

Technické parametre:

  • Brúsna sila (Cut): 4/6

  • Lesk (Gloss): 6/6

  • Silikón: neobsahuje

  • Aplikačný systém: ideálne s DA leštičkou a finišovacím padom

  • Typ použitia: jednokrokové alebo záverečný finish

SONAX Perfect Finish je ideálnou voľbou pre všetkých, ktorí požadujú maximálny lesk, perfektný vzhľad bez optických defektov a chcú pritom ušetriť čas aj energiu. Či už po lokálnych opravách, brúsení, alebo ako záverečný krok – ponúka výsledok, ktorý predčí očakávania.

Dodatočné parametre

Kategória: Leštiace pasty
EAN: 4064700224308

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Jednoduchý koncept spred viac ako 50 rokov sa dnes pretransformoval na jedného z popredných výrobcov autokozmetiky v tomto odvetví. SONAX Car Care, stále vyvíjaný a vyrábaný v Neuburgu v Nemecku, začal s Manfredom Hoffmanom (prastarým otcom súčasného vlastníka SONAX).

História značky SONAX siaha až do začiatku minulého storočia. V roku 1905 v Neuburgu v Nemecku Manfred Hoffman vyťažil kremičitú zeminu – mimoriadne jemný minerál, ktorý sa používal v mnohých domácich leštidlách. Po vojne bol vyvinutý a predávaný strieborný lak pod názvom „Sona“ – aj keď bol veľmi úspešný, mal veľmi obmedzené možnosti na trhu kvôli jeho aplikácii. Preto sa zrodila myšlienka vytvorenia leštidla na auto!

K názvu značky „Sona“ bolo pridané „X“ – synonymum pre vosk, ktorý sa nachádzal v každom autoleštidle. Toto bol úvod do sektora starostlivosti o automobily. Keďže reklama zákazníkovi, nie osobný kontakt, bola v tom čase neslýchaná, šírenie mena SONAX bolo veľmi jednoduché. Štyria zástupcovia spoločnosti SONAX vyrazili po zemi v plne naloženom vozidle VW Beetles, aby šírili informácie.

Ako sa názov SONAX šíril, do sortimentu pribúdalo viac a viac produktov; ale nie všetky boli úspešné na prvýkrát. V skutočnosti ich prvý pokus ako rozmrazovací sprej (balený v sklenených fľašiach) pri preprave zamrzol a praskol! To ich len viac motivovalo a v roku 1962 vyrobili mimoriadne účinný odmrazovač balený v aerosólovej nádobe.

V čase, keď súčasný vlastník SONAX vstúpil do spoločnosti, obrat vzrástol na pozoruhodných 18 miliónov USD! Väčšinou to však tvorili obchodné značky, ropné spoločnosti a výrobcovia automobilov. Až v prvej polovici 80-tych rokov začal SONAX systematicky budovať značku prémiovej autokozmetiky. Jasný imidž značky, reklama a prvé sponzorstvá pomáhajú spoločnosti SONAX získavať čoraz väčšie povedomie.

Odvtedy sa SONAX rozrástol na celosvetovú značku autokozmetiky, ktorú poznáme dodnes. SONAX má zastúpenie v 80 krajinách po celom svete, export sa zvýšil na 30 % a lokálne zastúpenie zabezpečujú dcérske distribučné spoločnosti v Rakúsku a Holandsku.

Firemná filozofia SONAX

My v Sonaxe sa považujeme za inovatívnych výrobcov prémiových produktov starostlivosti o auto pre optimálnu údržbu, ochranu a omladenie vozidiel.

Rozsah služieb – Pod obchodným názvom SONAX ponúkame vysoko konkurencieschopný a rozsiahly sortiment produktov na čistenie a starostlivosť o vozidlá. Prostredníctvom neustáleho výskumu a zdokonaľovania a cenovej politiky v hornom rozsahu sa snažíme etablovať značku SONAX ako výrobcu a dodávateľa environmentálne aktívnych a inovatívnych produktov.

Faktory úspechu – Naším jasným firemným cieľom je neustály rozvoj našej značky; Orientácia na zákazníka; Adaptabilita a kvalita procesov a produktov. A prostredníctvom týchto faktorov úspechu sa snažíme odlíšiť sa ako líder na trhu a trvalo zvyšovať naše výnosy.

Kódex správania – Prirodzene si uvedomujeme svoju zodpovednosť voči životnému prostrediu. To si vyžaduje, aby sa naše obchodné praktiky a produkty vykonávali alebo udržiavali v súlade s našimi prírodnými zdrojmi. Neustále sa snažíme zlepšovať spokojnosť zákazníkov a zamestnancov prostredníctvom orientácie na zákazníka a osobnej zodpovednosti. S našimi zákazníkmi a dodávateľmi sa snažíme o úspešné a vzájomne prospešné partnerstvá.