SONAX PROFILINE NP 03-06 – finišovacia anti-hologramová pasta pre maximálny lesk
Kód: 10510/250 10510/100 Zvoľte variantPodrobný popis
SONAX PROFILINE NP 03-06 je profesionálna leštiaca pasta určená na finálne leštenie jemne poškriabaných lakov – najmä tvrdých a odolných typov lakov vrátane moderných keramických alebo odolných OEM bezfarebných vrstiev. Vďaka inovatívnej nano-abrazívnej technológii zabezpečuje rýchlu a bezpečnú korekciu jemných defektov bez vzniku hologramov.
Ideálna ako záverečný krok po predchádzajúcej korekcii pomocou hrubších pást (napr. UltimateCut 6+ alebo Ex 05-05), prípadne ako samostatná pasta na jemné doladenie laku pred aplikáciou ochrannej vrstvy.
Charakteristika:
-
Účinná korekcia jemných defektov bez hologramov
-
Odstraňuje brúsenie až do zrnitosti P2500
-
Zabezpečuje vysoký finálny lesk bez optických skreslení
-
Vhodná na tvrdé, odolné a hologramovo citlivé laky
-
Bez silikónov – ideálne použitie pred aplikáciou keramickej ochrany
-
Nízka prašnosť – čisté pracovné prostredie
Technické parametre:
-
Brúsna sila: 3 / 6
-
Lesk: 6 / 6
-
Zrnitosť odstrániteľných defektov: do P2500
-
Silikón: neobsahuje
-
Prašnosť: nízka
-
Výsledok: hologramovo čistý povrch pripravený na ochranu
Dodatočné parametre
Kategória: | Leštiace pasty |
---|---|
EAN: | 4064700208308 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Jednoduchý koncept spred viac ako 50 rokov sa dnes pretransformoval na jedného z popredných výrobcov autokozmetiky v tomto odvetví. SONAX Car Care, stále vyvíjaný a vyrábaný v Neuburgu v Nemecku, začal s Manfredom Hoffmanom (prastarým otcom súčasného vlastníka SONAX).
História značky SONAX siaha až do začiatku minulého storočia. V roku 1905 v Neuburgu v Nemecku Manfred Hoffman vyťažil kremičitú zeminu – mimoriadne jemný minerál, ktorý sa používal v mnohých domácich leštidlách. Po vojne bol vyvinutý a predávaný strieborný lak pod názvom „Sona“ – aj keď bol veľmi úspešný, mal veľmi obmedzené možnosti na trhu kvôli jeho aplikácii. Preto sa zrodila myšlienka vytvorenia leštidla na auto!
K názvu značky „Sona“ bolo pridané „X“ – synonymum pre vosk, ktorý sa nachádzal v každom autoleštidle. Toto bol úvod do sektora starostlivosti o automobily. Keďže reklama zákazníkovi, nie osobný kontakt, bola v tom čase neslýchaná, šírenie mena SONAX bolo veľmi jednoduché. Štyria zástupcovia spoločnosti SONAX vyrazili po zemi v plne naloženom vozidle VW Beetles, aby šírili informácie.
Ako sa názov SONAX šíril, do sortimentu pribúdalo viac a viac produktov; ale nie všetky boli úspešné na prvýkrát. V skutočnosti ich prvý pokus ako rozmrazovací sprej (balený v sklenených fľašiach) pri preprave zamrzol a praskol! To ich len viac motivovalo a v roku 1962 vyrobili mimoriadne účinný odmrazovač balený v aerosólovej nádobe.
V čase, keď súčasný vlastník SONAX vstúpil do spoločnosti, obrat vzrástol na pozoruhodných 18 miliónov USD! Väčšinou to však tvorili obchodné značky, ropné spoločnosti a výrobcovia automobilov. Až v prvej polovici 80-tych rokov začal SONAX systematicky budovať značku prémiovej autokozmetiky. Jasný imidž značky, reklama a prvé sponzorstvá pomáhajú spoločnosti SONAX získavať čoraz väčšie povedomie.
Odvtedy sa SONAX rozrástol na celosvetovú značku autokozmetiky, ktorú poznáme dodnes. SONAX má zastúpenie v 80 krajinách po celom svete, export sa zvýšil na 30 % a lokálne zastúpenie zabezpečujú dcérske distribučné spoločnosti v Rakúsku a Holandsku.
Firemná filozofia SONAX
My v Sonaxe sa považujeme za inovatívnych výrobcov prémiových produktov starostlivosti o auto pre optimálnu údržbu, ochranu a omladenie vozidiel.
Rozsah služieb – Pod obchodným názvom SONAX ponúkame vysoko konkurencieschopný a rozsiahly sortiment produktov na čistenie a starostlivosť o vozidlá. Prostredníctvom neustáleho výskumu a zdokonaľovania a cenovej politiky v hornom rozsahu sa snažíme etablovať značku SONAX ako výrobcu a dodávateľa environmentálne aktívnych a inovatívnych produktov.
Faktory úspechu – Naším jasným firemným cieľom je neustály rozvoj našej značky; Orientácia na zákazníka; Adaptabilita a kvalita procesov a produktov. A prostredníctvom týchto faktorov úspechu sa snažíme odlíšiť sa ako líder na trhu a trvalo zvyšovať naše výnosy.
Kódex správania – Prirodzene si uvedomujeme svoju zodpovednosť voči životnému prostrediu. To si vyžaduje, aby sa naše obchodné praktiky a produkty vykonávali alebo udržiavali v súlade s našimi prírodnými zdrojmi. Neustále sa snažíme zlepšovať spokojnosť zákazníkov a zamestnancov prostredníctvom orientácie na zákazníka a osobnej zodpovednosti. S našimi zákazníkmi a dodávateľmi sa snažíme o úspešné a vzájomne prospešné partnerstvá.