Sonax Brilliant Shine Detailer – detailer bez nezmyslov, iba čistý lesk

Kód: 4998/750
€14,90 –39 %
BSD
€14,90 –39 % €8,99 / ks €7,49 bez DPH
Skladom (>5 ks)
Objem:
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
Môžeme doručiť do:
2.5.2024
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Podrobný popis

Dodajte lesk. Preč s problematickými pracovnými postupmi. Brilliant Shine Detailer je, ako už názov napovedá, rýchly detailer, ktorý dodáva laku extrémnu dávku lesku. Ale zároveň má v sebe zabudovaný nejaký drzý polymér, takže tiež poskytuje laku dobrú ochranu s fantastickými guľôčkami (!) Efekt odpudzujúci nečistoty uľahčuje údržbu laku po umytí. Môže byť použitý na mokrý lak ako pomôcka pri sušení, na suchý lak alebo na mierne zaprášený lak, aby sa lak vyčistil a dodal mu oživenie. Super jednoduché použitie a príjemná vôňa.

Občas sa stretneme s prípravkom, ktorý poriadne nakopne..! Takýmto produktom je práve Brilliant Shine Detailer!

Po prvé, dôvod, prečo si väčšina ľudí vyberá detailer je ten, že chcú dať laku po umytí trochu viac lesku. Len zvyšuje spokojnosť, že vidíte, že ste ho nielen vyčistili, ale že aj lepšie vyzerá lak.

Brilliant Shine Detailer dáva práve túto podporu. Skutočnosť, že môžete hrdo žmurknúť na suseda a povedať; "Len sa pozri"!

Na rozdiel od mnohých iných detailerov má mierne mastnú textúru. Myslíme si, že je to predovšetkým preto, že Sonax chcel, aby to bolo naozaj dobré na to, na čo sa Quick Detailers narodili. Teda na odstránenie ľahšieho prachu a nečistôt. Presne hustá konzistencia znamená, že má o niečo väčšiu čistiacu silu – ale môže to znamenať, že budete musieť rozleštovať dlhšie, aby bol povrch úplne bez šmúh.

Ale povieme si ako na to v našom návode nižšie.

Korálky tam sú..

Korálkovanie môže byť značne prehnané. Čisté povrchové napätie proti špine príliš nepomôže – ale bude len dočasné. Ale Brilliant Shine Detailer obsahuje polymér, ktorý pôsobí ako aktívna ochrana laku. Nielenže vytvára šialene jemné vodné guľôčky (nevieme, ako to urobili), ale tiež vytvára super jemnú bariéru odpudzujúcu nečistoty. Zábrana, ktorá vám pomôže udržať váš automobil dlhšie čistý.

Mokré, suché a prašné

Ak narazíte na miesto, môžete ho použiť na odstránenie prachu, ktorý automobil nazbieral počas cesty. Ak ho použijete po umytí, môžete si vybrať, či ho použijete priamo, kým je lak mokrý alebo keď ste lak vysušili. Ak ho použijete na mokrý lak, pomáha „vysušiť lak“. „Zmiešaním“ s vodou však nezískate takú silu vodoodpudivého efektu, ako keby ste ho naniesli na suchý lak. Znamená to niečo? Nie, nie, ak ho použijete ako takzvanú „pomôcku pri sušení“ po každom umytí – rozdiel si nikdy nevšimnete.

Charakteristika:

  • Dodáva laku lesk
  • Poskytuje dobrú ochranu pomocou bláznivých "korálkov"
  • Možno použiť na mokrý, suchý a mierne zaprašný lak
  • Jednoduché použitie

Návod na použitie:

  • Ak ho po umytí použijete ako Quick Detailer, môžete ho výhodne zriediť 1:1 s vodou. To trochu uľahčí proces aplikácie - bez toho, aby to veľmi ovplyvnilo jeho výkon.
  • Nastriekajte niekoľkokrát naraz na jeden panel.
  • Rozotrite sušiacim uterákom alebo utierkou z mikrovlákna (suchý lak).
  • Uterák/mikrovlákno otočte a potom osušte/doleštite.
5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevypĺňajte toto pole:
5
P Avatar autora | 6.10.2023
Pekný lesk a brutálna vôňa. Skvelý produkt
5
LB Avatar autora | 12.10.2022
Super rokmi overena vec

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo sa registrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Jednoduchý koncept spred viac ako 50 rokov sa dnes pretransformoval na jedného z popredných výrobcov autokozmetiky v tomto odvetví. SONAX Car Care, stále vyvíjaný a vyrábaný v Neuburgu v Nemecku, začal s Manfredom Hoffmanom (prastarým otcom súčasného vlastníka SONAX).

História značky SONAX siaha až do začiatku minulého storočia. V roku 1905 v Neuburgu v Nemecku Manfred Hoffman vyťažil kremičitú zeminu – mimoriadne jemný minerál, ktorý sa používal v mnohých domácich leštidlách. Po vojne bol vyvinutý a predávaný strieborný lak pod názvom „Sona“ – aj keď bol veľmi úspešný, mal veľmi obmedzené možnosti na trhu kvôli jeho aplikácii. Preto sa zrodila myšlienka vytvorenia leštidla na auto!

K názvu značky „Sona“ bolo pridané „X“ – synonymum pre vosk, ktorý sa nachádzal v každom autoleštidle. Toto bol úvod do sektora starostlivosti o automobily. Keďže reklama zákazníkovi, nie osobný kontakt, bola v tom čase neslýchaná, šírenie mena SONAX bolo veľmi jednoduché. Štyria zástupcovia spoločnosti SONAX vyrazili po zemi v plne naloženom vozidle VW Beetles, aby šírili informácie.

Ako sa názov SONAX šíril, do sortimentu pribúdalo viac a viac produktov; ale nie všetky boli úspešné na prvýkrát. V skutočnosti ich prvý pokus ako rozmrazovací sprej (balený v sklenených fľašiach) pri preprave zamrzol a praskol! To ich len viac motivovalo a v roku 1962 vyrobili mimoriadne účinný odmrazovač balený v aerosólovej nádobe.

V čase, keď súčasný vlastník SONAX vstúpil do spoločnosti, obrat vzrástol na pozoruhodných 18 miliónov USD! Väčšinou to však tvorili obchodné značky, ropné spoločnosti a výrobcovia automobilov. Až v prvej polovici 80-tych rokov začal SONAX systematicky budovať značku prémiovej autokozmetiky. Jasný imidž značky, reklama a prvé sponzorstvá pomáhajú spoločnosti SONAX získavať čoraz väčšie povedomie.

Odvtedy sa SONAX rozrástol na celosvetovú značku autokozmetiky, ktorú poznáme dodnes. SONAX má zastúpenie v 80 krajinách po celom svete, export sa zvýšil na 30 % a lokálne zastúpenie zabezpečujú dcérske distribučné spoločnosti v Rakúsku a Holandsku.

Firemná filozofia SONAX

My v Sonaxe sa považujeme za inovatívnych výrobcov prémiových produktov starostlivosti o auto pre optimálnu údržbu, ochranu a omladenie vozidiel.

Rozsah služieb – Pod obchodným názvom SONAX ponúkame vysoko konkurencieschopný a rozsiahly sortiment produktov na čistenie a starostlivosť o vozidlá. Prostredníctvom neustáleho výskumu a zdokonaľovania a cenovej politiky v hornom rozsahu sa snažíme etablovať značku SONAX ako výrobcu a dodávateľa environmentálne aktívnych a inovatívnych produktov.

Faktory úspechu – Naším jasným firemným cieľom je neustály rozvoj našej značky; Orientácia na zákazníka; Adaptabilita a kvalita procesov a produktov. A prostredníctvom týchto faktorov úspechu sa snažíme odlíšiť sa ako líder na trhu a trvalo zvyšovať naše výnosy.

Kódex správania – Prirodzene si uvedomujeme svoju zodpovednosť voči životnému prostrediu. To si vyžaduje, aby sa naše obchodné praktiky a produkty vykonávali alebo udržiavali v súlade s našimi prírodnými zdrojmi. Neustále sa snažíme zlepšovať spokojnosť zákazníkov a zamestnancov prostredníctvom orientácie na zákazníka a osobnej zodpovednosti. S našimi zákazníkmi a dodávateľmi sa snažíme o úspešné a vzájomne prospešné partnerstvá.

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.