SONAX PROFILINE Ex 05-05 – silne abrazívna pasta pre orbitálne leštenie

Kód: 10498/250 10498/100 Zvoľte variant
Novinka
Značka: SONAX
€16,99 / ks €49,99 / ks od €16,99 / ks €13,81 bez DPH €40,64 bez DPH od €13,81 bez DPH
Skladom (>5 ks) Skladom (>5 ks) Zvoľte variant
Objem:
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
Môžeme doručiť do:
5.5.2025 5.5.2025 Zvoľte variant
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Podrobný popis

SONAX PROFILINE Ex 05-05 je špičková hrubá leštiaca pasta určená pre orbitálne (DA) leštičky, navrhnutá pre rýchle a bezpečné odstraňovanie výrazných defektov laku. Vyniká mimoriadnou abrazívnou schopnosťou v kombinácii s prekvapivo dobrým finálnym leskom – čo ju radí medzi najpokročilejšie produkty vo svojej triede.

Táto korekčná pasta dokáže efektívne odstrániť brúsne stopy až do zrnitosti P1500, ako aj hlboké škrabance, poškodenia po vtáčom truse, hmyze či miazge zo stromov. Na rozdiel od bežných agresívnych pást však nezanecháva matné alebo rozleptané stopy, ale pripravuje povrch na následné finišovanie s minimálnou námahou.

Charakteristika:

  • Silná korekcia bez použitia rotačnej leštičky – výsledky, ktoré boli predtým možné len s rotačnými strojmi

  • Vysoká brúsna účinnosť pri zachovaní lesku

  • Vhodná pre moderné laky citlivé na hologramy

  • Silicone-Free – bezpečné použitie aj pred aplikáciou keramických ochrán a v lakovniach

  • Low Dust Technology – nízka prašnosť pre komfortnú prácu a jednoduché zotretie zvyškov

Typické použitie:

  • Prvý krok viacstupňovej korekcie

  • Silne poškodené alebo oxidované laky

  • Odstraňovanie zvyškov po brúsení P1500

  • Ideálne v kombinácii s finišovacou pastou ako SONAX Ex 04-06

Technické parametre:

  • Brúsna sila: veľmi vysoká

  • Lesk: pre danú abrazivitu nadštandardný

  • Zrnitosť odstrániteľných defektov: do P1500

  • Silikón: neobsahuje

  • Prašnosť: nízka

SONAX Ex 05-05 je ideálnou voľbou pre profesionálnych detailerov aj precíznych nadšencov, ktorí potrebujú zvládnuť ťažké lakové defekty s orbitálnym systémom. Ponúka výnimočnú korekciu bez agresivity typickej pre tradičné pasty – a to všetko bez kompromisu na kvalite finálneho výsledku.

Dodatočné parametre

Kategória: Leštiace pasty
EAN: 4064700245303

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Jednoduchý koncept spred viac ako 50 rokov sa dnes pretransformoval na jedného z popredných výrobcov autokozmetiky v tomto odvetví. SONAX Car Care, stále vyvíjaný a vyrábaný v Neuburgu v Nemecku, začal s Manfredom Hoffmanom (prastarým otcom súčasného vlastníka SONAX).

História značky SONAX siaha až do začiatku minulého storočia. V roku 1905 v Neuburgu v Nemecku Manfred Hoffman vyťažil kremičitú zeminu – mimoriadne jemný minerál, ktorý sa používal v mnohých domácich leštidlách. Po vojne bol vyvinutý a predávaný strieborný lak pod názvom „Sona“ – aj keď bol veľmi úspešný, mal veľmi obmedzené možnosti na trhu kvôli jeho aplikácii. Preto sa zrodila myšlienka vytvorenia leštidla na auto!

K názvu značky „Sona“ bolo pridané „X“ – synonymum pre vosk, ktorý sa nachádzal v každom autoleštidle. Toto bol úvod do sektora starostlivosti o automobily. Keďže reklama zákazníkovi, nie osobný kontakt, bola v tom čase neslýchaná, šírenie mena SONAX bolo veľmi jednoduché. Štyria zástupcovia spoločnosti SONAX vyrazili po zemi v plne naloženom vozidle VW Beetles, aby šírili informácie.

Ako sa názov SONAX šíril, do sortimentu pribúdalo viac a viac produktov; ale nie všetky boli úspešné na prvýkrát. V skutočnosti ich prvý pokus ako rozmrazovací sprej (balený v sklenených fľašiach) pri preprave zamrzol a praskol! To ich len viac motivovalo a v roku 1962 vyrobili mimoriadne účinný odmrazovač balený v aerosólovej nádobe.

V čase, keď súčasný vlastník SONAX vstúpil do spoločnosti, obrat vzrástol na pozoruhodných 18 miliónov USD! Väčšinou to však tvorili obchodné značky, ropné spoločnosti a výrobcovia automobilov. Až v prvej polovici 80-tych rokov začal SONAX systematicky budovať značku prémiovej autokozmetiky. Jasný imidž značky, reklama a prvé sponzorstvá pomáhajú spoločnosti SONAX získavať čoraz väčšie povedomie.

Odvtedy sa SONAX rozrástol na celosvetovú značku autokozmetiky, ktorú poznáme dodnes. SONAX má zastúpenie v 80 krajinách po celom svete, export sa zvýšil na 30 % a lokálne zastúpenie zabezpečujú dcérske distribučné spoločnosti v Rakúsku a Holandsku.

Firemná filozofia SONAX

My v Sonaxe sa považujeme za inovatívnych výrobcov prémiových produktov starostlivosti o auto pre optimálnu údržbu, ochranu a omladenie vozidiel.

Rozsah služieb – Pod obchodným názvom SONAX ponúkame vysoko konkurencieschopný a rozsiahly sortiment produktov na čistenie a starostlivosť o vozidlá. Prostredníctvom neustáleho výskumu a zdokonaľovania a cenovej politiky v hornom rozsahu sa snažíme etablovať značku SONAX ako výrobcu a dodávateľa environmentálne aktívnych a inovatívnych produktov.

Faktory úspechu – Naším jasným firemným cieľom je neustály rozvoj našej značky; Orientácia na zákazníka; Adaptabilita a kvalita procesov a produktov. A prostredníctvom týchto faktorov úspechu sa snažíme odlíšiť sa ako líder na trhu a trvalo zvyšovať naše výnosy.

Kódex správania – Prirodzene si uvedomujeme svoju zodpovednosť voči životnému prostrediu. To si vyžaduje, aby sa naše obchodné praktiky a produkty vykonávali alebo udržiavali v súlade s našimi prírodnými zdrojmi. Neustále sa snažíme zlepšovať spokojnosť zákazníkov a zamestnancov prostredníctvom orientácie na zákazníka a osobnej zodpovednosti. S našimi zákazníkmi a dodávateľmi sa snažíme o úspešné a vzájomne prospešné partnerstvá.